Jdi na obsah Jdi na menu

Výlet osmé třídy do Českého ráje

19. 6. 2012

Jinolice - Prachovské skály

Ve středu 13.6.2012 jsme jeli na výlet do Prachovských skal. Sraz byl v Blansku na vlakovém nádraží v 7 hodin a nabrali jsme směr Pardubice. V Pardubicích jsme neměli moc času na další přestup a proto jsme utíkali na další vlak. Bylo to těžké, protože jsme měli batohy, ale nakonec jsme to zvládli bravurně. Přijeli jsme kolem 12:00 do Jinolic. A poté jsme šli asi 2 km do autocampu. Ubytovali jsme se v chatkách. které byly po 4-5. Odpoledne jsme vyšli na procházku do Prachovských skal, kde jsme strávili asi 2 hodiny. Vrátili jsme se a šli se vykoupat do rybníku s písčitou pláží. Do večerky , která byla ve 22:00 jsme si mohli dělat "co chceme". Byla tam široká nabídka, většinou jsme ale byli na plážovém volejbale. Večeře byla v 18:00 a první den jsme měli rajskou s knedlíkem. Po večerce jsme byli na chatkách a povídali jsme si. Druhý den po snídani jsme vyrazili na hrad Trosky. Cesta byla dlouhá a do kopce to šlo ztěžka. Zpátky už to bylo těžší. Odpoledne sem tam zapršelo, a proto jsme byli na chatkách. Pomalu jsme se balili a připravovali na zpáteční cestu. Na večeři jsme tentokrát měli řízek s hranolky. Večerku jsme měli prodlouženou do 23:00 a proto jsme si druhý den večer užili nejvíc, jak jsme mohli! Třetí den jsme se ráno nasnídali a dobalili zbytek věcí a o půl desáté jsme se vydali na vlak. Cesta rychle utekla a brzy jsme byli v Blansku. Rozloučili jsme se a každý jsme si šli po svém.