Jdi na obsah Jdi na menu

Poslední výlet 9.třídy

14. 7. 2017

Kutná Hora – 9. třída

Dne 19. června jsme vyjeli z Lipovce v 7.40 hodin autobusem do Blanska. Poté jsme jeli z Blanska do Kutné Hory vlakem, kterým jsme jeli asi 2,5h. Cesta byla parádní, jak popsala paní učitelka Korbičková. V Kutné Hoře jsme nejprve navštívili Katedrálu Nanebevzetí Panny Marie, potom jsme navštívili Kostnici, kde jsme viděli pozůstatky 40 000 lidí. Po návštěvě Kostnice jsme měli rozchod na náměstí. Skoro všichni šli na ledovou kávu, protože bylo velké teplo.

Po hodinovém rozchodu jsme šli do Chrámu svaté Barbory, který se nám moc líbil. Plán byl, že poté půjdeme ještě na bowling, ale byli jsme unavení a těšili jsme se do campu. Do campu v Malešově jsme šli asi 20 minut. Ubytovali jsme se v chatkách po 6 a šli jsme na večeři. Večer jsme měli volno.  2. den jsme šli na snídani v 9 hodin. Po snídani jsme šli do Kutné Hory na bobovou dráhu. Potom jsme šli do aquaparku, kde jsme byli asi 3 hodiny. Měli to tam moc hezky zařízené a všichni se tam pořádně vyřádili. Odpoledne jsme ještě navštívili důl na stříbro. V dolu se nám líbila nejen prohlídka, ale i chládek, protože venku bylo velké horko. 3. den ráno jsme se sbalili, nasnídali a vyrazili na cestu. Měli jsme štěstí, že v Info centru byli milí a hodní lidé, kteří nám dovolili si nechat ty velké a těžké batohy tam, takže jsme je nemuseli celý den tahat s sebou po Kutné Hoře.

V poledne jsme se byli podívat v Alchymistické dílně a potom jsme dostali rozchod, abychom si mohli koupit oběd. Po obědě jsme šli do nejmenšího Muzea čokolády na světě. Moc se nám tam líbilo, protože paní byla milá a ochotná. Ochutnali jsme spoustu čokolád, např. čokoládu z kozího mléka. Také nám dala ochutnat pravé kakaové boby. A protože jsme si s ní hodně povídali a byli jsme hodní, nemuseli jsme za vstup vůbec nic platit. Po návštěvě čokoládovny jsme šli na vlak a jeli jsme domů.

Výlet uběhl strašně rychle a nejraději bychom se do Kutné Hory všichni znovu vrátili. Nejen proto, že se nám tam moc líbilo, ale i proto, že to byl náš poslední společný školní výlet.