Jdi na obsah Jdi na menu

Lyžařský výcvik Kralov pod Pradědem

11. 3. 2018

Hory 2018

Dne 25. 2. jsme nakládali lyže a všechny ostatní zavazadla do nákladového prostoru autobusu a odjížděli jsme na lyžařský kurz do Karlova pod Pradědem. Už od začátku to byla dost vydařená akce, protože nejela jen škola z Lipovce, ale jela s námi i ostrovská škola.  Cesta autobusem byla celkem krátká nebo aspoň mně to uteklo jako voda a byli jsme v Karlově.

Když jsme vystoupili z autobusu, kluci se snažili pomáhat nakládat všechny zavazadla do menší dodávky a vyvést je do nemile prudkého kopce a jelikož jsou to gentlemani, tak holky poslali k chatě. Poté jsme si měli rozebrat věci, které byli naše a jít si pro klíče od pokojů. Když všichni měli pokoje, měli jsme asi 2 hodiny volno a pak jsme se šli podívat na sjezdovky. Byla už tma a ty sjezdovky, které byly osvícené, vypadaly krásně. Po prohlídce jsme šli zase na chatu. Večerka byla v 22:00, ale jistě to všichni znáte, skoro nikdo ji nedodržoval.

První den jsme byli všichni probuzeni poměrně brzy. Budíček byl v 7:30. Tenhle úkol si služba určitě užívala nejvíce. V 8:00 jsme měli snídani, bylo to ve stylu rautového stolu. A konečně v 9:00 jsme stáli připravení před chatou. Vzali jsme si svoje lyže a šli jsme na svah, který byl jen kousek od chaty. Lyžovali jsme i s přestávkami na ohřátí asi do 11:45, také jsme si projeli k chatě lesní cestou. V 12:00 nás čekal oběd a po obědě polední klid. Polední klid byl super, ale v 14:00 jsme museli být zase před chatou a šlo se na odpolední lyžování.  Návrat na chatu byl kolem 16. hodiny. Večeři jsme měli v 18:00 a po večeři různé důležité informace ohledně dalších dnů a nějaké nejen bezpečnostní, ale i dost zajímavé přednášky. Takhle to bylo i v úterý.

Ve středu se to však změnilo, protože bylo večerní lyžování. To bylo úžasné, za mě to mělo pět hvězdiček z pěti. Ve čtvrtek jsme ráno normálně lyžovali, ale odpoledne byly závody (slalom). Chvilku po večeři se vyhlašovaly výsledky. Ten den se šlo také na večerní lyžování. Další den se šlo lyžovat jen ráno a po obědě jsme zase šupajdili domů. Nikomu se nechtělo. Až tak to tam bylo suprové!!

Myslím, že když řeknu, že děkuji všem, co nám dělali dozor nebo se podíleli na zhotovení akce, tak mluvím za všechny. Takže moc děkujeme Kateřině Veselé, Stanislavu Fránkovi, Haně Trávníčkové, Radkovi Trávníčkovi, Veronice Fránkové, Aleně Zukalové a manželům Veselým, prostě všem, kdo se na tomhle kurzu podíleli. Byl to jeden z nezapomenutelných zážitků v našich životech! J