Jdi na obsah Jdi na menu

Střípky žáků k pobytu v Anglii

8. 10. 2015

Imroving learning teaching

zlepšování učení jazyků

CZ.1.07/1.1.00/56.0536

Anglie

19. září 2015 byl začátek projektu, který měl "zavést" vybrané jedince ze škol až do Anglie, přesněji do Londýna a jeho okolí. Jelo se na týden a žáci byli rozdělení do rodin.
            V Anglii jsme normálně chodili do školy, kde se učilo zábavnou formou. Převážně jsme hráli hry, někdy jsme i psali do sešitu, abychom si procvičili gramatiku. Po škole jsme chodili po různých památkách, jak v Londýně, tak jsme i někdy zajeli do jiného města.

Mně osobně se nejvíce líbila návštěva mrakodrapu, který se jmenuje The Shard. Stojí v Londýně a je to nejvyšší budova v západní Evropě. Navštívili jsme ho hned 2. den našeho zájezdu. Bohužel, ten den nebyl nejhezčí, pršelo a bylo zamračeno, někdy i mlha, takže jsme toho moc neviděli, i tak to stálo za to.

Když jsme přišli dovnitř mrakodrapu a dostali jsme lístky, šli jsme do fronty. Zde to bylo jako na letišti, takže nám prohlédli baťohy a udělali další bezpečnostní opatření. Když jsme mohli projít dál, šli jsme do jednoho z několika výtahů. Výtah byl velmi prostorný a nejlepší bylo, když se výtah začal hýbat. Na jeho stropě totiž začaly probíhat náhodné natočené videa. Například lidé na tržišti ve zrychlené formě atd. Po vystoupení jsme šli do dalšího výtahu, který nás konečně zavezl na vyhlídku. Kdo chtěl, mohl jít ještě výš a já neváhala a šla jsem tam.

Nejvyšší patro mě okouzlilo tím, že některé části u stropu nebyli zazděné, byla zde normálně, dá se říci díra, což mě poprvé i vyděsilo.  Jak jsem už zmínila, kdyby nebylo škaredé počasí, výhled by byl naprosto famózní, ale i tak to bylo úžasné, protože vidět z takové výšky (skoro) celý Londýn, to není jen tak obyčejný zážitek.

Jsem ráda, že jsem na zájezd jela, protože Anglie je jedinečná země a je zcela okouzlující.

Martina Buchtová, 8. třída

Studijní pobyt v Anglii

Do Anglie jsme odjížděli 19. září v 9.00 z Lipovce. K francouzskému přístavu Calais jsme dorazili asi kolem páté hodiny ráno, ale jelikož nám předchozí trajekt ujel, museli jsme čekat na další. Cesta trajektem trvala cca hodinu a půl. Po uplynulém čase na trajektu jsme dorazili do přístavu Dover, který se nachází v Anglii.

První den jsme navštívili městečko Brighton, kde se nachází nádherná pláž. Po zhruba hodině na pláži jsme šli na prohlídku nejstaršího akvária – SeaLife, a poté jsme šli navštívit Royal Pavilion. Na zakončení dne jsme se zastavili v oděvním obchodě Primark. Večer jsme se ubytovali v hostitelských rodinách v oblasti New Malden. Zde jsme dostali skvělou večeři a mohli jít spát.

Druhý den jsme si dali první 3 lekce angličtiny a poté vyrazili do London City, kde se nám naskytl úžasný pohled na celý Londýn z mrakodrapu Shard. Nasedli jsme na loď a vyrazili vstříc Greenwichi. Než jsme však došli k nultému poledníku, přecházeli jsme Millennium Bridge. Večer jsme se opět vypravili k „domovu“.

Třetí den jsme opět měli další 3 lekce a pak se šli podívat na Oxford, kde jsme si prošli místo, kde se natáčel Harry Potter.

Čtvrtý den jsme si dali poslední 3 lekce angličtiny a jeli „obhlídnout“ Stonehenge, ktrerý je bohužel placený, takže jsme kameny viděli jen z oken autobusu. Dále historické město Winchester.

Pátý a tedy už poslední den jsme si ráno sbalili kufry, rozloučili se s hostitelskými rodinami a jeli jsme se podívat na poslední památky Anglie, které nás čekali. Navštívili jsme fotbalový stadion Stamford Bridge FC Chelsea, Westminster Abbey, Buckinghamský palác, Trafalgar Square. Odpoledne jsme vyrazili do muzea voskových figurín Madame Tussaud’s.

Andrea Jančíková, 9. tř.

Výlet do Anglie

Do Anglie jsme jeli téměř 24 hodin autobusem Uchytil.cz…. Druhý den jsme prošli Brighton, kde jsme si prohlédli nejstarší akvárium na světě, které se nazývalo SeaLife. Kousek od SeaLife je pláž, kde se nachází molo Brighton Pier, na kterém se nachází různé atrakce. Dále jsme se vydali do nákupního centra Primark. Po celodenní prohlídce nás ubytovali v hostitelských rodinách. Měli jsme hrozně hodnou paní, která se jmenovala Haidi Gomes, s  dcerami a se psem. V rodině jsem byla já, Simča, Terka a Kristýnka. Hned vedle nás bydlely Marťa s Nikou Hallovou u Mary.

Třetí den jsme ve škole zůstali do 12:00, kde nás učily dvě devatenáctileté slečny, se kterými jsme hráli hry, povídali si a psali. Po škole jsme jeli do centra města, kde jsme prošli Tower Bridge a jiné zajímavosti Londýna.

Čtvrtý den jsme po škole zamířili do Oxfordu, kde jsme byli v Christ Church College. Večer jsme se vrátili do rodin, kde Terka oslavila své narozeniny. Rodina jí upekla krásný dort….

Nikola Ambrožová, 9. tř.

Londýn

V Londýně jsme byli šest dní. Při cestě jsme projížděli Německem, Nizozemím, Belgií a Francií. Přejezd do Anglie byl přes kanál La Manche.

V autobuse jsme byli společně se školou z Ostrova a Veselí nad Lužnicí. První tři dny jsme chodili do školy. V odpoledních hodinách jsme navštěvovali různé památky a zajímavosti.

Moc se mi líbilo the Shard, Buckinghamský palác. Super byla i naše náhradní rodina. Skládala se z šesti členů. Každá snídaně a večeře byla skvělá a obědové balíčky také. Během zájezdu jsem měla narozeniny a rodina mi k narozeninám upekla dort, moc si toho vážím.

Terezie Škvařilová, 8. třída

Náš Londýn

Dne 19. 9. – 25. 9. byl uskutečněn zájezd do VB a já jela také. …Celý týden jsme cestovali a k večeru si pro nás vždy přijeli hostitelské rodiny. Já bydlela v rodině s Marťou Buchtovou a vedle nás bydlela Kristýna Grossová s Terkou Škvařilovou, Nikolou Ambrožovou a Simonou Preissovou.

Navštívili jsme Greenwich, viděli jsme Stonehange, Muzeum Madame Tussaud’s, město Oxford a jeli jsme metrem na Chelsea. Dále jsme byli na Trafalgarském náměstí, podívali se na Buckinghamský palác, Nelsonův sloup a na knihovnu, kde je přes 40 000 knih.

Paní průvodkyně byla hodná a vždy nám vysvětlovala, kde jsme a nejrůznější zajímavosti o těchto místech….

Nikol Hallová, 8. tř,

Pobyt v Anglii

Nejvíce se mně líbilo ve městě Brighton, kde byly různé atrakce a kolotoče. Také mě uchvátil v Londýně mrakodrap The Shard.

Měli jsme milou průvodkyni, která s sebou měla malého chlapečka, s kterým jsme si hráli. …Také jsme chodili do školy, kde jsem se naučila a dozvěděla spoustu nového.

V autobuse jsme si každý den na cestě zpět do rodin zpívali a hrálo se na kytaru. Bylo to moc fajn, moc se mi tam líbilo a doufám, že s CK Royal zase někdy někam pojeduJ

Silvie Raušová, 6. tř. a Nikol Raušová, 8. tř.

Zážitky

Celý den jsme vždy cestovali po různých zajímavých místech – památkách, ale i obchodech, a tak jsme každý večer byli pořádně unavení….

Ubytování jsme měli pěkné – velký pokoj s koupelnou. Večeře byli chutné – většinou zeleninové saláty, pizza nebo fish and chips. Po každé večeři jsme dostávali desert.

Klára Zouharová, 8. tř.

Královna Alžběta

Ve VB vládne již 63 let a asi 3 měsíce královna Alžběta I, vládne již o něco málo déle než její předchůdkyně Alžběta I.

Královská rodina bydlela dříve v budově Parlamentu, potom se přestěhovala do Buckinghamského paláce. Tento palác hlídají stráže s velkými černými klobouky. Před palácem jsme viděli sochu královny Alžběty.

Kristýna Grossová, 8. tř.

O Anglii

Do Anglie jsme odjeli v sobotu. Jízda byla dlouhá, ale zvládnout se dala. Do Anglie jsme přijeli v neděli. Toho dne jsme se šli ubytovat v rodinách. V Anglii jsme viděli mrakodrap The Shard, Stonehange, Big Ben, Oxford, ... .Bylo to tam skvělé!